Torsdag !

2011-11-10 23:07:25 / 0 kommentarer ..


I Tisdags var jag, Jozefin, Malin & hennes son Kim på Busfabriken i MALMÖ ! Det är nytt där och vi skulle testa där. Jag och Jozefin tog tåg/buss in och vi möttes utanför busfabriken. Malin körde bil eftersom hon bor i Trelleborg ! Det var supermysigt iaf. Tyvärr användes inte kamerorna så mycket, vi hade alldelles för mycket att göra med dom små :) Barnen älska det och det var lika kul för oss vuxna ;) Haha, nog har mna barnasinnet kvar fast att man blivit mamma ! :)

Idag är det torsdag, har inte hänt så mycket idag. Vi har mest varit hemma och busat. Imorgon ska vi städa för på Lördag kommer Moa hit ! (Min kusins dotter som är 6 år) Jag ska passa henne eftersom hennes mamma ska ut lite. Det ser vi framemot !

Nej, nu ska jag snart sova. Måste fixa en del saker innan jag kan krypa ner i sängen.
Bilder från i tisdags kommer här !


 

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback