dålig uppdatering

2011-07-17 21:10:58 / 3 kommentarer ..


Har uppdaterat dåligt. Det beror på att min sambo varit bortrest i en vecka och jag har varit ensam med vår lilla dotter. Jag har inte haft tid att sitta här, vi har varit borta mycket och väl hemma har Jozefin varit supergnällig.

Jozefin´s
första tand har tittat fram ! :) Man ser två vita prickar och hon har VÄLDIGT ONT ! Gnällig så fort hon ska sova, vill tugga på något hela dagen & det har varit tuffa nätter som ni förstår.

Idag, den 17/7-11, har jag och min sambo varit tillsammans i 4 år ! :) <3 Helt otroligt vad tiden går fort & vad mycket vi hunnit göra ihop. Vi har blivit sambos, förlovat oss & fått världens finaste dotter. Jag är stolt över det vi gjort och ser framemot många fler år ! Vi skulle behöva större lägenhet och när vi har det så blir det fler barn :)

Nej, nu gnäller lillan så jag måste avsluta. Ska bli bättre på att uppdatera !




Vår vanligtvis glada tös, nu är det mest gnäll =/

Kommentarer

Vad roligt! Grattis!

Ja tiden går lite för fort som alla säger

Men det är skönt.. Vi "gjorde ju stockholm" utan vagn, extrakläder och barnmat.. Denna tiden nu är uppskattad!

2011-07-22 06:42:23
E - 16 år och blivande mamma http://justababy.blogg.se/

sv; Tack! Vi bor utanför Lund, rättar esagt i Kävlinge :)

2011-07-23 18:17:36
ida - mamma till elliot, 30/1 2011 http://lillidan.blogg.se/

Jasså, vad kul! :) Han var beräknad att komma den 14 januari så jag gick 16 dagar över tiden.. När var du beräknad? :)

2011-07-29 11:59:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback