aktivitetsstol

2011-06-28 23:54:30 / 1 kommentarer ..


Vi hade en trevlig midsommar med Jozefins farfar :) Vi var hos Andreas faster, så hans pappa hämtade oss innan dom skulle köra. En trevlig dag & mycket mys för Jozefin !

I Söndags var jag och Jozefin hos mormor & morfar(min mamma & pappa). Andreas mådde inte bra & jag ville inte sitta hemma när det var så fint väder. Jag bestämde mig då för att ta tåget och åka till dom som vi redan hade bestämt. Det var mysigt, Jozefin uppskattar det & har kul. Skönt för mig med lite avlastning med !

Idag har vi först haft möte, sen har vi varit hos farmor(Andreas mamma + sambo) och ätit mat & fått saker hon köpt åt oss i Turkiet. Fina kläder till oss alla, så nu kan vi rensa ut garderoben på gamla saker ;)

Här kommer bild på Jozefins aktivitetsstol ! Hon älskar den, hon leker innan man hunnit sätta ner henne & naturligtvis skrattas det en hel del. Hon sitter gärna i den länge, vilket är skönt om man behöver städa undan & fixa lite.




Mycket att göra i stolen & hoppa är nog roligast ! :)




Älskar dig så det gör ont ! Du är allt min prinsessa ! ♥

Kommentarer
Jessica ♥ mamma till alicia ♥ http://lovelyeverafter.blogg.se/

Ser rolig ut och mycket att leka med :)

2011-07-04 22:54:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback