burlöv center

2011-06-24 00:07:10 / 1 kommentarer ..


Idag har vi varit på Burlöv Center. Vi skulle byta Jozefins babysitter eftersom den är felkonstruerad. Vi skulle packa upp en ny kartong för att se om den var rätt, men det var den INTE ! Det slutade med att vi packat upp 6 st nya & ALLA var fel ! Så dom skulle skicka tillbaka hela den ordern dom fick :) Vi fick ett tillgodokvitto så vi kunde handla i andra affärer först och sen komma tillbaka och kolla efter något annat. Eller vi hade redan bestämt vad vi ville ha, så vi skulle bara hämta det sen :)

Vi gick in på Stadium och handlade nya inlägg(skosulor?) till mig, skönt :) Nu kan jag använda mina skor igen utan att få ont under foten :) Jozefin fick en ny blöja när vi ändå var vid skötrummen, sen fick hon lite mat. På McDonalds, där vi värmde Jozefins mat, träffade jag en av mina chefer och hans son ! Gud så kul, det var ju ett tag sedan sist och vad söt hans son är ! :)

Hur som helst, vi gick tillbaka till Barnens hus för att hämta vår nya"sak" till Jozefin. Det är en "aktivitetsstol" som heter Bounce Bounce baby, med 9 aktiviter & hon kan "hoppa" i den. Hon älskar den redan ! Och skönt att den är från 4 månader, hon kommer kunna ha den tills hon kan gå. Den va värd pengarna, även om det hade varit fullpris ! Just nu kostar den bara 799:- ordinarie pris är 1099:-


Bilder på "aktivitetsstolen" kommer imorgon på förmiddagen eller på lördag. Det är midsommar imorgon och vi ska iväg så har en del att fixa då :)

Kommentarer
Jessica ♥ mamma till alicia ♥ http://lovelyeverafter.blogg.se/

Det var kul att träffas idag :) Du får lägga in bilder på den där aktivitetsstolen så man kan se :) Kram

2011-06-27 23:06:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback