Måndag !

2011-09-05 23:41:17 / 0 kommentarer ..


Måndag, September månad. Jozefin har hunnit bli 7 månader, hon kryper för fullt, klättrar på allt, reser sig mot allt och tanden kommer upp lite mer varje dag :) Hinner knappt sitta här, det händer så mycket med Jozefin och tiden jag har över spenderar jag gärna med min sambo !

Idag klättrade Jozefin IGEN och ramlade och slog huvudet i vardagsrumsbordet ! Hon reste sig upp själv som vanligt, som hon gör mot allt, sen ser jag bara hon konstrar och faller =/ Hon fick ett litet jack i huvudet och det blödde lite, men det var inte jättefarligt. Efter en kram och puss från mamma lekte hon på golvet igen och började klättra på nytt !

Här kommer lite bilder sedan vi var på lekplatsen och gungade häromdagen ! (Titta tanden :) Hihi)


Gungar så fint :)

 

Titt-ut mamma ! :)

 

Skrattar, dregglar och snorar ! MEN tanden syns ! ;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback